„Dopasowana szafa” – Tydzień Francuski cz. 2

Określiłam już bazę stylu francuskiego, w którym mi zabrakło czarnych, klasycznych szpilek. W przypadku stylu włoskiego baza to było takie minimum, które zyska dopiero dzięki dodatkom, zaś w stylu francuskim ustalone przeze mnie baza wydaje się być optymalnym zestawem ubrań i dodatków, do których nie trzeba w zasadzie już nic dokładać. Jednak gdybym chciała się pokusić o coś ekstra, zapewne byłby to jakiś golf, apaszka i/lub prosta, jedwabna bluzeczka na szelkach.

Na poniższych zdjęciach prezentuję elementy francuskiej bazy, które już posiadam w swojej szafie (uwzględniłam również wspomniane wyżej czarne szpilki).

unicornisbytysia french chic garderoba bazaunicornisbytysia french chic garderoba baza 1

Porównując zdjęcia powyżej z moją francuską bazą z poprzedniego posta dochodzę do wniosku, że oprócz okularów i małej, czarnej torebki niczego mi już nie brakuje. Baletki ze zdjęcia mogłabym zastąpić tymi z odkrytą piętą, które pojawiły się w bazie włoskiej, aby zminimalizować ilość rzeczy w szafie, jednak skoro posiadam także takie z zaokrąglonym noskiem, stwierdziłam, że do francuskiej garderoby będą lepiej pasować.

 

4 thoughts on “„Dopasowana szafa” – Tydzień Francuski cz. 2

Skomentuj

