„Dopasowana Szafa” – Tydzień Włoski cz. 3 – ostatnia

Dobrnęłyśmy do końca Tygodnia Włoskiego. Dzisiaj, zgodnie z obietnicą z ostatniego postu, chciałabym pokazać propozycje dodatków i ubrań do uszycia/kupienia, znajdujących się na mojej WŁOSKIEJ MUST  liście. (modele z Burdy to te, które znalazłam pod swoją zakładką „Burda – lista must have”, gdzie znajduje się tylko to, co mi się podoba).

Szycie krok po kroku 2/2105, Burda 12/2015, Burda 5/2016 – krepa wiskozowa, jedwab, szyfon

Burda 8/2015, Burda 11/2013 – cienka, lekko elastyczna wełna, lekko elastyczna bawełna, żakard, koronka

Burda 7/2015, Burda 5/2015 – szyfon,jedwab, krepa wiskozowa,cienka bawełna

Nie zamieściłam wykrojów na spódnicę rozkloszowaną/marszczoną/z zakładkami,ponieważ stwierdziłam, że to na tyle proste modele, że nie potrzeba na nie wykrojów 🙂

Poniżej znajdziecie propozycje ubrań dostępne w sklepach internetowych (brałam pod uwagę głównie fason i kolor, nie skupiałam się na cenie i jakości – proszę mi wybaczyć, ale to bardzo pracochłonne zajęcie 🙂

 

bluzki

Od lewej z góry zgodnie z ruchem wskazówek zegara 1 / 2 / 3 / 4collage3333

ECRU  KOSZULOWA  JEANSOWA  Z FALBANKĄ

collage3

1 / 2 / 3

collage66

1 / 2 / 3

1 / 2 / 3

12 / 3

 

TUTAJ

Ubrania prawdopodobnie uszyję, choć mocno zastanawiam się nad zakupem bluzki, bo to jednak dla mnie troszkę wyższa poprzeczka, a dodatki będę musieć niestety kupić.

PODSUMOWANIE

Włoski styl jest zdecydowanie kobiecy, czyli taki, jaki chętnie widziałabym w swojej szafie. Jako,że kojarzy mi się z latem chętnie przypisałabym go właśnie porze letniej,gdzie najczęściej nosi się sukienki i spódnice. Teraz muszę tylko zakupić potrzebne materiały, wybrać odpowiednie modele, zasiąść do maszyny i działać, żeby zdążyć przed upałami 😉

Jakie „włoskie” elementy garderoby najbardziej przypadły Wam do gustu? Czy zamierzacie sobie coś uszyć/kupić z podanych przeze mnie propozycji? Jakie kolory dominowałby w Waszej szafie?I z jaką pora roku kojarzy Wam się włoska garderoba?

Czekam na odpowiedzi 🙂

12 thoughts on “„Dopasowana Szafa” – Tydzień Włoski cz. 3 – ostatnia

  1. Miałam jeszcze dodać, że bardzo spodobała mi się ta jasna sukienka z falbanami. Tak w ogóle to ciekawe modele wybrałaś. Czekam teraz na french chic, bo ten styl szczególnie mnie interesuje :).

    Lubię to

    1. wydaje mi się że french chic jest już tak powszechny w blogosferze że jedyne co można zrobić to go podsumować, i tak właśnie będzie wyglądał tydzień francuski – same konkrety 😀 Kasiu wpisz sobie na Pintereście „french chic” a popadniesz w zachywt – wspaniałe kolaże i stylizacje 🙂

      Lubię to

      1. Oj, french chic to ja nieźle znam :). Gdyby nie buty na obcasach, byłby moim ulubionym stylem. Moje nogi jednak odmawiają, więc pozostaje mi podziwiać i czasem próbować coś przemycić dla siebie. Chodziło mi raczej o to, co wybierzesz z tego stylu dla siebie :).

        Lubię to

    1. Dziękuję za polecenie świetnej strony! Rozkloszowane spódnice również mi się bardzo podobają ale tylko o długości midi a ja niestety nie mogę sobie na takie pozwolić bez założenia szpilek, a że w szpilkach nie chodzę za często więc takie spódnice pozostaje mi tylko podziwiać na innych 😉

      Lubię to

  2. Jasna sukienka z falbanką i spódnica czarna z koronki – dwie moje miłości z tego co podałaś ❤
    Idealne, chciałabym coś takiego w szafie mieć 😀
    I oczywiście się zgadzam Tysia z Tobą, idealne na lato – kobiece, delikatne i romantyczne 🙂

    Lubię to

Skomentuj

