Sukienka 127 z Burdy 10/2014 w wersji dresowej

sukienka

Nie przypuszczałam, że sukienkę 127 z Burdy 10/2014 będę jeszcze kiedykolwiek szyć, choć model jest bardzo interesujący ze względu na cięcia i ogólnie ze względu na formę. Moja WEŁNIANA WERSJA przeleżała nietknięta w szafie przez rok czekając na wydłużenie. Jeszcze się nie doczekała.

Tym razem model 127 został uszyty z miłej w dotyku czarnej dzianiny dresowej (pętelkowej) na prośbę mojej bliskiej Koleżanki. Dzianina była bardzo wdzięczna w szyciu. Powodem stresu było jedynie to, że szyłam w oparciu o wymiary, nie mając możliwości dopasowania sukienki na Koleżance. Całą sytuację ratowała forma sukienki, która jest formą oversize, więc w najbardziej newralgicznych miejscach nie musi być dopasowana 😀

Sukienka 127 burda 10 2014 10

Wybrałam rozmiar S, w którym jedyną zmianą było  zastąpienie mankietu dłuższym rękawem. Z tyłu wszyłam zamek kryty, ale myślę, że bardzo fajnie prezentował by się również jakiś grubszy, widoczny zamek – metalowy lub plastikowy. W przypadku szycia podłożenia rękawów i dołu sukienki wykorzystałam podwójną igłę, dzięki której ścieg jest bardziej elastyczny i estetyczniej wygląda.

Patrząc na poniższe zdjęcia ogólnie jestem z siebie zadowolona. No ale czy tak piękna kobieta może w ogóle w czymś źle wyglądać? 😉

Sukienka 127 burda 10 2014 1

DSC_0007_SnapseedSukienka 127 burda 10 2014 5DSC_0009_SnapseedSukienka 127 burda 10 2014 9 (1)Sukienka 127 burda 10 2014 6Sukienka 127 burda 10 2014 7Sukienka 127 burda 10 2014 9 (2)Sukienka 127 burda 10 2014 2Sukienka 127 burda 10 2014 3

Na zdjęciach moja śliczna Koleżanka 🙂

10 thoughts on “Sukienka 127 z Burdy 10/2014 w wersji dresowej

  1. Ładnie Ci to wyszło 🙂 Tylko jedno zdjęcie jest bez paska, moze masz jeszcze inne (bez paska) pokazujące cały przód lub/i cały tył? Pytam, bo jestem ciekawa jak wyglada bez paska 🙂
    Bardzo ciekawy krój.

    Polubienie

  2. Ten sam wykrój, ale inna sukienka i model od razu nie do rozpoznania. Koleżanka wygląda świetnie. Pasuje jej ta forma. Jednak dla mnie to zdjęcia i koleżanka na nich wysuwają się na pierwszy plan. Co za spojrzenie! Jakie kadry! Jestem zachwycona :).

    Polubienie

  3. Też szyłam tę sukienkę z wełny i szczerze mówiąc chyba jednak wolę ją taką wełnianą.Grubszy materiał powoduje, że fason jest bardziej geometryczny i pokazuje te wszystkie cięcia, które są największą zaletą tego modelu.
    Ale dobrze, że pokazałaś jak wygląda wykonana z dresówki. Zupełnie inaczej.
    Piękne zdjęcia a swojej sukienki nie wydłużaj bo na pewno świetnie się sprawdza jako tunika:)
    Pozdrowienia

    Polubienie

Skomentuj

