Plany szyciowe LUTY 2016

Przez ostatni miesiąc przeglądałam wykroje w magazynach Burda, które posiadam i robiłam selekcję modeli ubrań. Brałam pod uwagę użyteczność danego fasonu i jego estetykę oraz to, czy dany model będzie mi pasować czy też nie. Modele, które się zakwalifikowały, odszukiwałam na stronie internetowej Burdy, zapisywałam zdjęcia i umieszczałam je na stronie na moim blogu. Było to bardzo pracochłonne, ale opłacało się, ponieważ mam teraz wszystkie odpowiadające mi fasony w jednym miejscu. Co prawda mogłam je posegregować wg typu, aczkolwiek rocznikowo jest o tyle łatwiej, że nie musiałam podpisywać każdego zdjęcia z osobna.

W dzisiejszym wpisie, rozpoczynającym cykl pod tym samym tytułem, chciałabym podzielić się z Wami swoimi szyciowymi planami na ten miesiąc. I właśnie wspomniana wcześniej segregacja modeli była mi bardzo potrzebna, żeby taki plan zrobić.

Zaplanowałam uszycie trzech rzeczy i mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować 🙂


 

Marynarka z szalowym kołnierzem marzyła mi się już od dłuższego czasu. Kiedy dostałam od Teściowej brązowy bawełniany aksamit w kropki wiedziałam, że powstanie z niego właśnie marynarka/żakiet lub… obiję nim jakiś mebel 🙂 Jako że nie posiadam aktualnie żadnego mebla do obicia, aksamit przeobrazi się w marynarkę. Zależało mi na tym, żeby fason był jak najprostszy, aby w pełni wyeksponować tkaninę.

zakiet
propozycja Burdy

 

 

 

Granatową dresówkę pętelkową kupiłam z myślą o uszyciu bluzki dresowej, ale takiej bez ściągaczy. Stwierdziłam, że w mojej szafie brakuje tak podstawowej „góry” i postanowiłam to zmienić. Myślę, że wydłużę rękawy, żeby bluzka była bardziej praktyczna.

bluza
propozycja Burdy

 

 

 

Czytając moje posty wiecie już, że prosiłam o radę, jak wykorzystać ten materiał, bo nie miałam na niego pomysłu. Zdecydowałam, że uszyję z niego żakiet z powyższego modelu. Nie wiem jeszcze czy będzie miał te strzępienia i czy go nie wydłużę, a rękawów nie skrócę (zbyt mała ilość tkaniny), bo wydaje mi się, że dłuższy płaszczyk z rękawem 3/4 z tkaniny boucle idealnie sprawdziłby się w okresie wiosenno – letnim.

marynarka
propozycja Burdy

 

A co Wy macie w planach uszyć? Czy będą to już propozycje wiosenne, czy może jeszcze chcecie uszyć coś na okres zimowy? 

 

2 thoughts on “Plany szyciowe LUTY 2016

  1. Ambitnie. Ja dopiero zaczynam szyć, wiec przegladajac Burdę nawet nie patrzę na te wszystkie skomplikowane żakiety i płaszcze. Zazdroszczę Ci umiejetnosci 🙂 Pozdrawiam

    Polubienie

Skomentuj

