Szyciowe nowinki #2

Osoby zaglądające na mój blog mogłyby pomyśleć, że przez cały styczeń ani na moment nie usiadłam przy maszynie, bo na blogu nie pojawił się żaden post z tegorocznym uszytkiem, ale tak naprawdę styczeń był dla mnie bardzo pracowity. Uszyłam dwie sukienki, jedną dla siostry, drugą dla koleżanki (mam nadzieję pokazać je niebawem) i zrealizowałam kilka mniejszych projektów, które zaprezentuję w dzisiejszym poście. Poza tym w styczniu wypadło mi kilka uroczystości, które skutecznie odciągnęły mnie od maszyny 😉

Z resztek z sukienki dla siostry powstały dwie rzeczy dla mojej Córeczki. Pierwsza z nich to prosta, przeszywana spódniczka z bawełnianym sznurkiem. Pochłonęła niemało mojego czasu, ale efekt jest zadowalający, zwłaszcza na tak małym człowieku 😀

dresowa pikowana spódniczka dla dziewczynki unicornisbytysia burdadresowa pikowana spódniczka dla dziewczynki unicornisbytysia burda 1

Druga rzecz to prosta, codzienna sukienka z falbanką, szyta w oparciu o wykrój, który wykorzystałam również w przypadku niebieskiej sukienki.

dresowa pikowana spódniczka dla dziewczynki unicornisbytysia burda 2dresowa pikowana spódniczka dla dziewczynki unicornisbytysia burda 4dresowa pikowana spódniczka dla dziewczynki unicornisbytysia burda 5

Dla siebie uszyłam kołnierz z futra do płaszcza lub marynarki. Powstał z rękawów starego futrzanego płaszcza, kupionego za 1zł w lumpeksie. Z reszty (kiedyś) powstanie kamizelka 🙂 Trochę się namęczyłam, bo podszewkę przyszywałam ręcznie a i tak nie jest doskonała, ale… tłumaczę sobie, że przecież wcale jej nie widać 🙂

Płaszcz przed:

plaszcz futro

I mój kołnierz z rękawów:

futrzany kołnierz broszka unicornisbytysiafutrzany kołnierz broszka unicornisbytysia 2

Chciałabym się jeszcze pochwalić moją nowiutką czapką z duuużym pomponem, wydzierganą przez moją Teściową z naprawdę szlachetnej włóczki – mieszanki wełny i alpaki. Jest cieplutka i bardzo efektowna i ma to, co najbardziej podoba mi się czapkach – puszyste włoski, które tak szlachetnie wyglądają w promieniach słońca 🙂

welniana czapka pompon na drutach unicornisbytysiawelniana czapka pompon na drutach unicornisbytysia 1welniana czapka pompon na drutach unicornisbytysia 2

Takie małe projekty dają mi bardzo dużo radości, bo powstają szybko i zazwyczaj zawsze się udają 🙂

One thought on “Szyciowe nowinki #2

Skomentuj

