Szyciowe nowinki #1

 

Od ostatniego posta minęło sporo czasu, ale nie myślcie, że nie miałam przez ten okres do czynienia z maszyną do szycia 🙂 Mój czas wypełniły mniejsze projekty, jakaś tam przeróbka,skrócenie, doszycie i właśnie dzisiejszy post rozpoczyna nowy cykl, w którym będę prezentować właśnie takie „mniejsze” uszytki, które nie nadają się na post indywidualny.

Obecnie trwa okres okołoświąteczny, w którym kupujemy bądź własnoręcznie tworzymy prezenty. Ja postanowiłam podarować taki szyciowy prezent mojej prawie rocznej Córeczce 🙂 W pierwszym wydaniu magazynu CRAFTY znalazłam pomysł na zwierzęcą trupę teatralną w postaci mini pacynek, które zakłada się na palce. Trochę czasu zajęło wycinanie, haftowanie oczek, nosków i buziek,a później zszywanie tego wszystkiego w całość, ale trud się opłacił. Córeczka była zachwycona, kiedy zwierzątka zaczęły do niej mówić, a była jeszcze szczęśliwsza, kiedy pozwoliłam jej się nad nimi pastwić 😀

crafty pacynki burda unicornisbytysia 6crafty pacynki burda unicornisbytysia 5

 

Dla mojej Córeczki uszyłam również wełnianą spódniczkę.
W zasadzie”uszyłam” to za dużo powiedziane, ponieważ kiedyś po skróceniu spódnicy został mi zeszyty kawałek dzianiny, w którym wystarczyło zrobić tunel i wciągnąć gumkę.

spódniczka dla dziewczynki wełniana szara unicornisbytysia 1spódniczka dla dziewczynki wełniana szara unicornisbytysia 2spódniczka dla dziewczynki wełniana szara unicornisbytysia 3

Podobnie postąpiłam z innym kawałkiem dzianiny, jednak tym razem powstała mini dla mnie. Lubię takie szybkie projekty 🙂

szara spódnica wełniana unicornisbytysia 1szara spódnica wełniana unicornisbytysia 3szara spódnica wełniana unicornisbytysia 2

Zachwycona zdjęciem (poniżej), a dokładniej połączeniem satynowego blasku atłasu (pasek) z lśniącym żakardem, postanowiłam przenieść ten genialny pomysł do mojej garderoby. Jako że kolor spódnicy podobał mi się na równi z pomysłem,chciałam mieć coś podobnego. Przypomniałam sobie wtedy, że już jakiś czas temu zaczęłam szyć prostą ołówkową spódnicę z granatowego aksamitu, ale jej nie dokończyłam. Brakowało paska (!) i zamka. Odszukałam ją w zapchanych po brzegi pudłach, dokupiłam w pasmanterii szeroką wstążkę w zbliżonym kolorze i voilà!
W mojej wersji atłas pięknie koresponduje z aksamitem, podkreślając jego mięsistość i miękkość (niestety zdjęcia nie oddają uroku spódnicy).

Spódnicę miałam na sobie w czasie świąt w zestawie z białą koszulą, jednak muszę spróbować jeszcze połączenia z czernią jak na zdjęciu 🙂

elite.styleaksamitna spódnica elegancka unicornisbytysia 1aksamitna spódnica elegancka unicornisbytysia 2

W dzisiejszym poście to już wszystko. Kolejny z tej serii pojawi się zapewne za miesiąc. Dajcie koniecznie znać czy interesują Was takie treści 🙂

5 thoughts on “Szyciowe nowinki #1

  1. Trupa teatralna wygrywa! Jak byłam mała uwielbiałam robić pacynkowy teatrzyk, dlatego zdecydowanie trafiłaś w moje wspomnienia:) Jak zwykle zachwycam się wyborem Twoich materiałow. Kupujesz je stacjonarnie czy w sklepach internetowych?

    Lubię to

  2. ciężko mi wskazać konkretnego sprzedawcę, ponieważ nie zapisuję ich sobie w zakładkach, ale kupuję na Allegro, DaWandzie, ostatnio na stronie outlettkanin.pl, zależy co mi w wyszukiwarce wyskoczy i na co trafię jak z nudów buszuję w sieci w działach z tkaninami 😀

    Lubię to

Skomentuj

