Płaszcz w jodełkę

TODAY’S SPECIAL_

Zachwycona wykrojem płaszcza 4D z Szycia krok po kroku 2/2015, tak jak większość osób kupujących Burdę, postanowiłam go uszyć. Wszyscy mają, mam i ja! 🙂

Płaszcz szyło się bardzo przyjemnie i zapewne kiedyś powrócę do tego modelu tyle tylko, że kolejnym razem zwężę „plecy”, czego nie zrobiłam tym razem i nad czym ciągle ubolewam.

Płaszcz uszyłam z tkaniny, która przypominała trochę dzianinę swetrową, trochę wełnę, sama nie wiem do tej pory co to za materiał. Ale kolor miała bardzo ładny i bardzo ciekawy wzór w jodełkę 🙂 Płaszcz ociepliłam pikowaną podszewką i dodałam zamek w kolorze srebra.

Tak jak wspominałam,gdybym go troszkę zwęziła byłabym bardziej zadowolona, co nie zmienia faktu, że bardzo lubię mój płaszczyk i ciągle w nim gdzieś chodzę (tylko fotek nie ma kto zrobić ;p).

Zdjęcia robiłam w mieszkaniu, kiedy słońce naprawdę „dawało czadu”. Miałam ich właśnie przez to nie publikować, ale po dokładniejszym przyjrzeniu się uznałam to za zaletę, nie zaś za wadę. Słońce zawsze pięknie wygląda, prawda? 🙂

DSCF5705DSCF5708DSCF57132098374055_0ff1101c90_oDSCF5724DSCF5725kaboompics.com_Abstract background with bokehDSCF5728DSCF5710DSCF5706

(zdjęcie 5 i 8 ze strony: http://magdeleine.co)

2 thoughts on “Płaszcz w jodełkę

  1. Ale masz wielką paprotkę!! 🙂 Ale nie o tym miało być:) Płaszczyk rzeczywiście dobry, chyba jeden z lepszych wykrojów w ostatnich Burdach. Twój wyszedł trochę oversize’owy, ale myślę że nic w tym złego.

    Polubienie

Skomentuj

