Czerwona makaronówka

czerwonaCzytając tytuł tego wpisu można by pomyśleć, że będę pisać o zupie pomidorowej 😀 A tak na poważnie, dziś chciałabym zaprezentować bardzo szybką do uszycia sukienkę, która ma tą dodatkową zaletę, że jest bardzo seksowna 🙂

DSCF5142imagesDSCF5143DSCF5144

Po totalnej katastrofie z sukienką podpatrzoną na wybiegu Diora, zostałam z niczym i żeby nie pójść na wesele w czymś, w czym już wcześniej wystąpiłam (choroba osób szyjących 😉 ) postanowiłam uszyć coś naprawdę łatwego. Ostatnio bardzo spodobał mi się trend makaronowych szelek u sukienek czy bluzek. Znalazłam w Burdzie 10/2014 podobny wykrój nr 117, choć z powodzeniem mogłam tą sukienkę wykroić sama. Wspomniany model dotyczy bluzki, ale jak wiadomo wystarczy wydłużyć model i mamy sukienkę.

Sukienkę szyło się na prawdę szybko i łatwo, bo i model jest banalnie prosty.Wykorzystałam resztki tkaniny w bardzo kobiecym, seksownym kolorze. Od samego początku chciałam ją uszyć właśnie z czegoś czerwonego, ewentualnie czarnego.DSCF5166

Processed with VSCOcam with f3 preset

DSCF5168DSCF5171

Finał tego był taki, że sukienki nie założyłam, bo w dzień wesela było bardzo zimno,ale mam nadzieje, że w niedługim czasie znajdzie się okazja, żeby w niej popląsać na parkiecie. Może w Sylwestra? (bo przecież w Sylwestra wcale zimno nie jest 😛 )

Skomentuj

