Różowa sukienka Anny z „50 Shades of Grey”

Na pewno większość z Was kojarzy film „50 Twarzy Greya” i pewnie część z Was nawet go obejrzała. Ja też skusiłam się i go obejrzałam, i byłam kompletnie zawiedziona. Ale mój blog nie jest przecież miejscem, gdzie można znaleźć recenzje filmów, więc do rzeczy 🙂

W ww filmie, w pewnej scenie, główna bohaterka wystąpiła w pięknej, różowej sukience; tak pięknej, że nie mogłam przestać o niej myśleć! A że zbliżał się ślub mojej siostry, postanowiłam ją uszyć właśnie na tą uroczystość. Przerażał mnie jedynie (!) jej krój i to, z jakiego materiału została uszyta.

Krój dla mnie trudny, materiał również, ale postanowiłam zaryzykować. Sukienkę szyłam bardzo długo, przerabiałam chyba ze sto razy, ale opłaciło się – nikt nie miał takiej samej na weselu 😉    DSCF4248Do jej uszycia wykorzystałam atłas i szyfon. Guziki obciągałam sama. Posiłkowałam się wykrojem 112 z Burdy 6/2014. Sukienka ma podwójną górę z atłasu + zewnętrzną warstwa z szyfonu. To było prawdziwe wyzwanie!


źródło: burdavisior.ru

-_1800x1800-ID324188--_1800x1800-ID323800-


Sukienka nie jest idealna, ale jestem z niej dumna 🙂 Przyznam nieskromnie, że wystapiłam w niej już na dwóch weselach i wszędzie zbierała pochwały 😉DSCF4250-1DSCF4253-1DSCF4252-1

2 thoughts on “Różowa sukienka Anny z „50 Shades of Grey”

  1. Bądź nieskromna, ile wlezie! Sukienka jest obłędna i wyjątkowa :). W ogóle to jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności – uczyć TAKĄ sukienkę bez wykroju, z takich tkanin. Czapki z głów! Wyglądasz prześlicznie :).

    Lubię to

Skomentuj

