Sukienka 114b BURDA 5/2014

sukienkaTen wykrój wszystkie burdocholiczki z pewnością już znają. Ja sama uszyłam tą sukienkę już w tamtym roku, ale ponieważ postanowiłam zaprezentować na blogu wszystkie (no może wszystkie) swoje uszytki, dlatego też.. taadaam!


źródło: burdavisior.ru

-_1800x1800-ID321409- thumb_300x400_11


Fason tej sukienki jest bardzo kobiecy i dlatego mnie zainteresował. Do jej uszycia wykorzystałam bawełniany obrus z second handu, kupiony za całą złotówkę 🙂 Zdecydowanie lepiej sprawdziłby się jakiś ciągliwy materiał w przypadku tego modelu, ponieważ bawełna lekko ogranicza swobodę ruchów, zwłaszcza przy siadaniu 😉

sukienka6 rekaw-1Zdecydowanie najciekawszym detalem tej sukienki jest gruby, plastikowy zamek w kolorze baby blue, wszyty z tyłu, na całej długości. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się na plaży, kiedy pod sukienkę ubierzemy bikini – rozsuwamy zamek i już jesteśmy gotowe do opalania 🙂 Przetestowane!

sukienka4 sukienka5A tak sukienka prezentuje się na człowieku 🙂

czlowiek-1 czlowiek2 czlowiek3czlowiek4

Czy polecam ten wykrój? Zdecydowanie TAK!

5 thoughts on “Sukienka 114b BURDA 5/2014

Skomentuj

