Bluzka 127 BURDA 2/2015

tlo2Od dłuższego czasu miałam ochotę uszyć sobie bluzkę z cienkiej tkaniny bawełnianej. Kiedy zobaczyłam w sklepie internetowym batyst w niebieskie „kiście” kwiatów, bez zastanowienia kupiłam potrzebną ilość.

Dlaczego spodobał mi sie akurat ten wzór?

INSPIracjeSkojarzył mi się z zimową kolekcją D&G na rok 2016, z portugalskimi azulejos i z ceramiką z Delf. Czy mając takie skojarzenia, mogłabym podjąć inną decyzję? 🙂

Tkanina na bardzo wyraźny wzór, więc fason musiał być zdecydowanie prosty. Model bluzki, który wybrałam, na początku nie wzbudził we mnie większych emocji, jednak po dokładnym przeanalizowaniu fasonu stwierdziłam, że to może być strzał w dziesiątkę.

I dokładnie tak się stało!


źródło: burdavisior.ru

-_250x250-ID343670-Schowekf


bluzkaaaaabluzkaaaaaaaaaabluzaaCo zmieniłam w wykroju? Wydłużyłam całość, bo nie interesowała mnie długość powyżej pępka i zrezygnowałam z rozcięcia na plecach. Tak bluzka prezentuje się na człowieku 🙂ludztyl1

Bluzka jest lekka i przewiewna, idealna na upały. Świetnie prezentuje się  w połączeniu ze spodniami, z prostą spódniczką czy z szortami. Myślę, że równie dobrze wyglądałaby wpuszczona w marszczoną lub rokloszowaną spódnicę. Nie skłamię więc twierdząc, że jest uniwersalna 😉

Czy polecam ten wykrój? Zdecydowanie TAK!

2 thoughts on “Bluzka 127 BURDA 2/2015

Skomentuj

