Nowa strona i kropki D&G

Stwierdziłam, że czas na zmiany, dlatego z bloggera przeniosłam się na wordpressa. Nie wiem, czy będę zadowolona ale tak bardzo zachwalano mi tą platformę, że postanowiłam spróbować. A Wy którą platformę wolicie?

Zdecydowałam również, że nie będę przenosić swoich starych postów na nowego bloga, bo zdjęcia pozostawiały wiele do życzenia, zrobię natomiast nowy wpis ze wszystkimi rzeczami uszytymi na podstawie wykrojów z Burdy (kiedyś, kiedy znajdę czas i cierpliwego fotografa 😉

DSCF3009

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować sukienkę zainspirowaną kolekcją Dolce&Gabbana, w której to oprócz kratki i pasków znalazły się również KROPKI (stąd tytuł posta). Po przejrzeniu Pinteresta i innych stron o tematyce modowej, natknęłam się na wiele stylizacji z ubraniami w kropki i zapałałam taką żądzą posiadania czegoś podobnego, że bez zastanowienia kupiłam odpowiednią tkaninę, znalazłam pasujący wykrój i zasiadłam do szycia.


SchowekINSPIRACJE


Kropki i falbanki – to miała posiadać moja sukienka.

Wykrój na sukienkę znalazłam w Burdzie 7/2014, wykrój nr 116.

Tkanina to wiskoza, bardzo przyjemna w dotyku, lejąca i ładnie się układająca. Sukienka jest na bawełnianej podszewce co zdecydowanie poprawia komfort noszenia. Sukienka zapinana jest na guzik, znajdujący się na plecach.

DSCF3008 DSCF3014 DSCF3016 DSCF3020 DSCF3011 DSCF3013

Skomentuj

